Klaidos žinutė

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls - _menu_load_objects() (eilutė 579/home/sventosi/domains/sventosiospm.lt/public_html/includes/menu.inc).

Penktokai užbaigė mokslo metus smagiomis išvykomis

Fizinis aktyvumas gerina ir stiprina sveikatą, mažina riziką susirgti lėtinėmis ar infekcinėmis ligomis. Aktyvi gyvensena yra ne tik sveikatą stiprinantis, bet ir bendrą organizmo savijautą gerinantis veiksnys: aktyvūs žmonės yra geresnės nuotaikos, pozityviau žiūri į gyvenimą. Sportuojantys mokiniai geriau mokosi, pasižymi aukštesne saviverte, rečiau turi žalingų įpročių.

Dvi paskutines šių mokslo metų dienas sportui ir sveikatingumui skyrė penktokai: pirmadienį keliavo į Žibininkų „Atostogų parką“, o antradienį mynė dviračiais iki Palangos ir atgal į Šventąją.

„Atostogų parke“ kai kurie lankėsi jau ne pirmą kartą, todėl buvo nesunku orientuotis baseinų ir pirčių gausybėje. Paaiškėjo, kad dar ne visi moka plaukti, bet, užsidėjus pripučiamus „sparnelius“, pavyko įveikti ilgiausią baseiną. Trys smagios valandos prabėgo labai greitai.

Kitą dieną mokyklos kieme aptarę saugios kelionės dviračiais taisykles, smagiai patraukėme dviračių taku Palangos link. Neišvengėme netikėtumų: sugedus Adrianos dviračiui, teko jį palikti pusiaukelėje. Toliau Adrianai teko keliauti sėdint ant tvirčiausio dviračio bagažinės.

Palangos vaikų žaidimų parkelyje žaidėme gaudynes ir slėpynes, smaguriavome ledų, dalijomės patirtais įspūdžiais. Netikėtai labai žemai praskridus kariniam lėktuvui, diskutavome, kaip jaustumės, ką reikėtų daryti, jei prasidėtų karas...

Grįžtant atgal, Žymantui, kaip šauniausiam dviratininkui, „teko garbė“ važiuoti dviem dviračiais. Pusiaukelėje pasukę iš dviračių tako, įsikūrėme prie jūros: surentėme pavėsines, maudėmės, taškėmės, statėme smėlio pilis, žaidėme įvairius žaidimus, kalbėjome apie vabalus, augalus, paukščius, apie tai, kaip žmonės turi gyventi taikoje su gamta, gerbti ir saugoti ją... Mokėmės veikti komandose. Oras mus lepino, buvo nepaprastai smagu, net valgyti pamiršome...

Į mokyklą grįžome pavargę, bet sveiki ir laimingi.